søndag 29. mars 2009

Skal -skal ikke

Det er så mye snakk om blogg for tiden. Det er jo så enkelt å opprette. Javel???
Hva skal jeg med det? Og har jeg tid til det?
Vel, det får tiden vise. Første skritt er uansett å opprette en blogg, og akkurat nå har jeg i alle fall tid nok!

Rygg er rygg, og nå har det snart gått ei uke siden kirurgen skrapte rundt inni der. Smertene er i ferd med å gi seg, jeg sov godt uten paracet i natt, og jeg har det egentlig ganske greit så lenge jeg ligger i ro.
Men, været da! Ute leker barna i snøen. Guttene har lagt stigen på taket så feieren får gjort jobben sin. Og hva gjør jeg? Ligger på senga og kjenner at hodet vil ut i sola. Vil kjenne vårlufta, høre småfuglenes sang og leite etter naturens tegn på at snart, snart er det sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar