torsdag 7. mai 2009

Venter og venter

I går var jeg hos legen og fikk henvisning til opptrening på Hokksund Kurbad. Blir spennende å se hvor lenge jeg må vente på, og hva jeg får ut av, oppholdet der.
Hofta og beinet er litt bedre for tiden, det er bare å holde ut og "gå" med forsiktighet.

Det verste med å gå/ligge slik, er den psykiske siden. Orker ikke noen ting, lenger. Begynner med noe, men må gå og legge meg. Men da må jeg rydde opp først slik at det ikke er i veien for resten av familien. Dermed blir det en terskel for å sette i gang med noe i det hele tatt.

Skal noe bli gjort, så må jeg hele tiden si fra, men samtidig må jeg da stå opp og være med for å forklare hvordan osv... Da er det enkler bare å la være å la verden (huset, hagen, hekken, plenen, bilen, sykler...) seile sin egen sjø.

Men vi hadde en fin dag på søndag. Det ble en topp markering av Eriks konfirmasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar